Historiklansering

Välkommen på historiklansering för TF:s 150-årshistorik den 9.3 kl 17-20! På programmet står mingel i Museet för Studerandekultur (f.d. Polytekarmuseet), intressanta talturer av bland annat historikens författare Aapo Roselius och Historikgruppens ordförande Christian Arrhenius, och självklart bubbel och möjlighet att skaffa historiken. Förutom att få ta del av spännande historier från gångna tider får ni också höra lite om planerna för TF:s framtid.

Programmet riktas till såväl StÄlMar som studerande, men också andra intresserade (till exempel familjemedlemmar) är välkomna. Sprid gärna ordet i dina nätverk och dela anmälningsformuläret, som hittas på u.tf.fi/historiklansering. I anmälningsformuläret samlas uppgifter om specialdieter, ankomsttid och kontaktuppgifter för att kunna ta kontakt ifall det förekommer coronasmitta på evenemanget. Dresscoden för evenemanget är smart casual.

Preliminärt program:

17-18 Mingel i Museet för Studerandekultur (Bistervägen 1) 18.00 Förflyttning till Urdsgjallar (Otsvängen 22) 18.15 Lansering och program 20.00 Avslutning

Hoppas vi ser dig på historiklanseringen! Om du har frågor kan du ta kontakt med Christian Segercrantz på chriso@iki.fi.